loading...
خضری شهر عشق و امید
اطــّـلاعــیــه

معبر سایبری همراه مهدی نویسنده می طلبد


 اگر مایلید نویسنده شوید کافی است بر روی تصویر زیر کلیک کنید .


نویسنده وب سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود 2 188 mkia
زندگی 0 111 ali
فلانی بازدید : 30 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

از برداشتن یک گام بلند نترسید ؛
 

گاهی از یک فاصله ، یک چاله یا یک مانع ، با دو گام کوتاه نمی توان عبور کرد . . .


نعره ی هیچ شیری خانه ی چوبی را خراب نمی کند؛
 

من از سکوت موریانه ها می ترسم . . .!

بیشتر انسانها، زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیت آنها باقی نمانده . . .

من ایمان دارم به پایان این روزهای سرد و مه آلود . . .

 ماهِ من،  می دانم که بزودی آفتابی خواهی شد،
 

من این را از قاصدکهای خوش خبر شنیده ام . . .

وقتی یک تخم مرغ با نیرویی خارجی شکسته می شود یک زندگی پایان می یابد،

وقتی یک تخم مرغ با نیرویی داخلی شکسته می شود یک زندگی آغاز می شود،
 

تغییرات مهم همیشه با نیرویی درونی و داخلی شروع می شوند . . . !

عشق مانند جنگ است، آسان شروع می شود،
 

سخت پایان می یابد، و فراموش کردنش محال است . . . !



پریسا دنیای شکلک ها www.sheklakveblag.blogfa.com/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نیازمند نویسنده فعال .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 672
  • بازدید کلی : 136,265
  • تماس با معبر